Khamis, 31 Mei 2012

IKEA dan Uncle Lim

last week la ni... pegi IKEA malam-malam - order almari... hehehe...
masa kat IKEA tak ambil gambar... kita busy buat order...
kendian bila lepas selesai urusan order almari... baru pegi makan... lepak kat Ikano - kedai Uncle Lim... febret en.ejaM kat sini 'roti bakar' dia... sedap sungguh... malam tu order 2 set roti bakar... ;p

nasi lemak ayam rendang... ini en.ejaM makan... kat sebelah tu roti bakar dia...

kita makan laksa asam dgn air soya cincau...

Laila dgn nasi lemak ayam goreng... Nayli pulak roti bakar je...

budak kecik ni pun layan roti... dapppp... kata dia... ;p

owh... pasal almari IKEA... itu almari untuk bilik tetamu Maria... nanti senang la sket bila Mak Maria datang... ada ruang nak simpan-simpan beg... nanti la bila cik IKEA dah hantar ke rumah baru kita letak info dia ye... ;p

* esok kita dah cuti - adik en.ejaM nak nikah dah esok... so kita gi jalan-jalan hantar pengantin... ;p

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails