Isnin, 9 Januari 2012

kerja

hari ni ... hari pertama bertugas / kerja semula dalam tahun 2012... hehehe... 
selepas cuti panjang menguruskan anak-anak ke sekolah... pagi ni rutin dah balik kepada keadaan asal... bangun pagi2... siapkan anak... pastu terus je ke sekolah hantar kakak DUOorg tu... then pegi ofis terus... 

Luqman hari ni, Abah yg uruskan... hopefully dia ok Mama takde pagi ni... ;p
****

emmm... terfikir... pagi ni akan ada perhimpunan 901 di perkarangan Mahkamah Jalan Duta... eh... diorg tu pergi berhimpun... diorg tak kerja ke hari ni?... ke mmg diorg semua tu takde kerja nak buat?... sbb tu ada masa nak buat perhimpunan sambil menambah kesesakan jalanraya pagi ni... haih... suke hati la labu...

****

tak lupa juga... nak ucap Takziah... Maria tak jumpa lagi dlm berita mana-mana... tapi pun bukan kenal pun sape yg kena tu... tapi semalam lepas balik dari majlis kenduri... ktorg melalui laluan MRR2 dari Ampang ke Gombak... semasa di area Keramat ada berlaku kebakaran yg dahsyat... api menjulang tinggi melebihi 2 tingkat bangunan... asap hitam berkepul-kepul memenuhi kawasan... dan lebih mengerikan lagi di lokasi kebakaran tersebut berlaku... dibahagian depan kawasan tersebut adalah stesen minyak Petronas... 

tapi rasa nya stesen minyak tu selamat kot... klu meletup sure dah keluar berita malam tadi kan?... semasa ktorg lalu pun rasa nya kebakaran baru berlaku... jalan belum jem teruk - baru jem sikit... lepas tu kereta bomba pun tak sampai lagi... yg ada baru polis... emmm... tak tahu la apa nasib 'makcik' yg kami nampak kat busstop tu... menangis meraung-raung dia... kesian dia... Takziah ye 'makcik'... 


3 ulasan:

  1. selamat kembali bekerja Maria :)

    BalasPadam
  2. ada brita tu mlm td kat buletin utama

    BalasPadam
  3. jum pg berhimpun!
    kita bg jammed!
    ahaks!


    takziah jugak!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails