Khamis, 24 Oktober 2013

he is already 5

alahai... org lain dah update pasal makan-makan raya haji... huh... dah lama habis dah...

ok... maaf...
entry ni patut Maria pos minggu lepas-lepas lagi - minggu beday Luqman... tapi dek kerana Maria outstation kerja kat Penang... tiada lah masa untuk Maria bersenang-lenang mengadap blog... almaklum je la... :)

sooo... Luqman dah 5 tahun... pada 27 September 2013 yg lepas...macam biasa la... kitaorg mmg takde la buat celebrate beday yg besar-besaran...biasa-biasa je... beli kek...potong kat rumah + makan anak-beranak jer... 

pastu Mama rajin sket... buat goodie bag utk Luqman bawa ke sekolah hari jumaat hari tu... pasal apa rajin... sebabbb... hari tu Luqman bertanya 'kenapa dia takde bawak jajan pegi sekolah'... hihihi... ok la... Mama buat la sket... :)



tarikh gambar 28/9/2013... hehehe... ni gara-gara abah Luqman balik lewat masa 27/9/13 tu... Luqman kata nak tunggu Abah balik baru potong kek... by the time Abah sampai, Luqman dah tidur... sian dia tunggu Abah tak kesampaian nak potong kek malam beday tu... hihihi...
so... kita potong esok je la... kek letak dalam peti ais... bukan basi pun... :)

 beg jajan untuk kawan-kawan di tadika

 muka happy beday boy...

 ok...diorg bertiga ni la yg isi jajan-jajan dlm paper bag sementara Mama pegi print cover ultraman...

tema goodie pack dia 'ultraman'... sbb Luqman suka sangat dgn ultraman lately ni - perasan dia ultraman 'nebius'... lepas tu ajak org bergasak dgn dia... cheh... apa-apa la Luqman...

2 ulasan:

  1. happy birthday luqman.. kjp je dh bsr ye. dia nak adik laki tu kak. hehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails