Isnin, 4 Februari 2013

cuti lagi...

eiii... kita bukan cuti saja-saja tau... ini cuti doktor bagi - MC... huhuhu...
sebabnya - Mama, Abah dan kakak Laila kena food poisoning... smlm pegi makan kenduri... nasib baik Nayli dan Luqman tak makan - diorg dapat telur rebus... terus tak ambil nasi... 

Maria, en.ejaM dgn Laila je yg makan nasi... dan bermula la episod bergilir-gilir keluar masuk toilet tengah malam tadi... huhu... kesian kakak laila... ini 1st time dia kena... dgn sakit perut... dgn tak menahannya isi perut nak keluar... sungguh kesian...

 Mama ngan Abah dah pernah kena sblum ni lagi... pun pasal makan kenduri... lepas ni mmg kena beringat bila makan kat majlis kenduri... rasa serik pulak dah... tak makan - itu kenduri jiran buat... dah datang kena la jamah jugak kan?... akibatnya... sendiri tanggung wooo... :(

* hari ni mc kat rumah... Mama jaga Laila... Laila jaga Mama... ok kot?... ;)

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails