Isnin, 24 September 2012

blog tak boleh akses

kebelakangan ini saya kerap kurang memberi komen... bukan tak baca blog kawan-kawan... saya baca... tapi ada sebahagian blog yang saya tak dapat masuk semasa di ofis - kena sekat... bila tak dapat buka sudah tentu la tak bole baca... tak boleh baca... tak bole komen la...

antara blog yang tidak bole saya akses semasa di pejabat... :(

Hati Berbisik...Jari Menaip...
Syida and Her Universe
wahida - MY ALL
One Simple Mother
suliana - mylittlesunshine

kebiasaanya saya hanya akan membaca blog kawan-kawan yg di sekat apabila dirumah... tapi ye lah... bila dah malam... entry yg di post siang hari... dah turun kebawah... jadi saya lupa blog mana yg saya tak bole masuk... kat rumah internet kita punya... takde hal nak buka... cuma bila kat ofis je la...

heran sikit... blog Mazidul Akmal - ok je boleh akses... padahal blog dia lagi la cerita macam-macam yg SX... apasal blog yg diatas tu kita tak bole akses?

2 ulasan:

  1. Blog kita takde unsur SX langsung. sedeyyyy

    BalasPadam
  2. alamak.. blog ai termasuklah. nape eh..?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails