Isnin, 16 Jun 2014

Mikhael

Lama x cerita tak cerita pasal Mikhael kan?... Mikha dah besar... umur dia dah 10 bulan... dah tak macam dulu...kiut-miut baby kitten... skrg ni Mikha dah masuk fasa 'kucing remaja'... hihihi ada ek?...

susah nak ambil gambar... eksen dah sekarang ni... tak nak pandang kamera langsung...
 
i know that i'm handsome...
 
dah lahhh...
 
kelepet tangan...budget mcm comei sangat...
 
ye larrr...
 
huh...tak reti bahasa la diorg ni...
 
nak jugak snap picture dari depan... 

kan aku kata tak mo amik gambar...grrrr...

malam tadi Mikha buat lawak... kitaorg tak perasan yang sliding door depan tak tertutup... jadi Mikha ambil peluang untuk keluar rumah... bila kitaorg sedar Mikha takde dlam rumah...kitaorg pun cari la di luar...jumpa Mikha di belakang rumah dalam keadaan ketakutan... ye la dah malam + gelap... masa kitaorg nak ambil Mikha... dia lari keliling rumah (lari dalam keadaan ketakutan)... masa tu dia nampak pintu rumah terbuka... terus je dia lari meluru masuk dalam rumah... pastu menyorok belakang kabinet tv... hadui...kesian dia... bila kitaorg nak ambil lap kaki dia... sekali lagi dia lari - nak atas - masuk bilik kakak laila - nyorok bawah katil pulak...lepas 1/2 jam baru dia nak keluar dari bawah katil... Mikha... Mikha...

 

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails