Khamis, 30 Disember 2010

KFCM dgn MSMS


eh????... ape kes blogging malam-malam nih... wah... jarang sekali akak online malam-malam begini... hehehe... ke tak puas hati...

asyik cite pasal Khairul Fahmi je... tak de org cite pasal Safee ke?... tak baik tau... dia peyumbang gol paling banyak tau...

Mohd Safee Mohd Sali
kredit gambar kat blog kepala bergetar

ala... mentang-mentang la Safee ni tak cukup cerah...
walau pun nko tak cukup cerah Safee... manis mu tetap ade... Safee nko takde awek ke yg buat blog untuk nko?... akak buat utk nko nak?... hehehehe... gediks la pulak...

eh... kenapa tetiba je cite psl Safee... ha... dia ni budak Kajang je... en.ejaM mesti la support budak skuad selangor nih ;p... dah dia main utk selangor... pastu siap jersi no.10 lagi... no. jersi bekas arwah Mokhtar Dahari...

banyak-banyak tempat akak baca... kat blog ni je ade gambar Safee yg cun... lagi satu info psl Safee pun ade tulis kat situ... ok la...

hensem gak ape budak ni...

hitam manis... hitam manis...
yang hitam manis...
pandang tak jemu...
pandang tak jemu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails